Logo SV Kleine Sluis
  • Home
  • Algemeen
    • Algemeen home
    • Activiteitenoverzicht
    • Agenda
    • Bestuur
    • Commissies
    • Complex
    • Ereleden
    • Gedragsregels
    • Geschiedenis
    • Sportiviteit en respect
    • VOG
    • Vertrouwenspersonen
    • Verzekering/schade
    • Webshop kleding en fanartikelen
    • Word lid van Kleine Sluis
    • Privacyverklaring
  • Nieuws
  • Kantine
    • Kantine home
    • Kantine mededelingen
    • Indeling zaterdag
    • Indeling zondag
    • Indeling doordeweeks
    • Programma tbv kantine
    • Kantine reglement
    • Vrijwilligers
  • Sponsors
  • Contact
  • Beheer
  • Ga naar:
  • AFDELING:
  • Voetbal
    • Naar voetbal
    • ALLES OP EEN RIJ
    • Lidmaatschap / vrijwilliger
    • Vacatures
    • Voetbal home
    • Bestuur
    • Organisatie Jeugdvoetbal
    • Beleid
    • Wedstrijdzaken
    • Programma
    • Indeling gastheer en -vrouwen
    • Scheidsrechters
    • Uitslagen
    • Standen van teams
    • Trainingstijden en trainers
    • Teamleiders tijden en klasse
    • Teampagina's
    • Seizoensprogramma
    • Kaboutervoetbal
    • JO7_mini_pupillen
    • Toernooien
    • Stage lopen bij Kleine Sluis
    • Club van 50
    • Sportlink
    • AZ Voetbalschool
    • Ereleden
  • Handbal
    • Naar handbal
    • Bestuur
    • Aanmelden / afmelden
    • Teams
    • Programma
    • Trainingstijden
    • Uitslagen
    • Indeling gastheer en -vrouw / zaaldienst
    • Activiteiten
    • Telefoonnrs. coaches/trainers
    • Hyacintenactie
    • De vrienden van Kleine Sluis handbal
    • Ziekenboeg
    • Vacatures
    • Ereleden
    • Maatschappelijke stage
    • Spelregelbewijs
    • Sportiviteit en Respect
    • Kanjers in de Sport
    • Sponsors
    • Spelregels
  • Zaalvoetbal
    • Naar zaalvoetbal
    • Bestuur
    • Zaalvoetbal home
    • Informatie voor de leden
    • Programma
    • Teams
    • Uitslagen
    • Inschrijven nieuwe leden
    • Privacyverklaring
  • Korfbal
    • Naar korfbal
    • Programma
    • Uitslagen
    • Bestuur
    • Lid worden
    • Teampagina's
    • Trainingstijden
    • Formulieren
    • Sponsors
    • Ereleden
  • Jeu de boules
    • Naar jeu de boules
    • Algemene informatie
    • Bestuur
    • Mededelingen
    • Activiteiten kalender
    • Over ons
    • Uitslagen

zaaldienst

Let op er kunnen altijd wijzigingen optreden. Deze probeer ik op tijd te mailen maar hou ten alle tijden de site in de gaten.
Bij niet komen opdagen is de boete 25 euro.

 LET OP IN DE VEERBURG!!!

14/1 19:00 ong 20:45 Nanda en Hans
28/1 19:00 ong 20:45
Nikki Wijnker en Lynn Snel
11/2 19:30 ong 21:15 DS1 Za
11/3 19:30 ong 21:15 Nanda en
25/3 19:00 ong 20:45 DS1zo

Als zaaldienst ben je de rechterhand van de scheidsrechter. De zaaldienst bestaat altijd uit 2 personen; in geval van calamiteiten is dit noodzakelijk.
Je bedient dus niet alleen de klok, maar zorgt er ook voor dat wedstrijden op tijd beginnen en regelt dat alleen diegenen in de zaal zijn, die er op dat moment
ook thuishoren. Hieronder in het kort de taken van de zaaldienst:

 

-De zaaldienst (altijd 2 personen) moet een kwartier voor aanvang van de wedstrijd aanwezig zijn;

-Let erop dat de wedstrijden op tijd beginnen. Ook de scheidsrechter mag je hierop aanspreken;

-Iedereen die in de sportzaal aanwezig is, draagt sportschoenen. Is dit niet het geval, spreek die persoon er dan op aan;

-Komt er geen scheidsrechter, vraag dan de scheidsrechter van de vorige wedstrijd of hij/zij wil fluiten;

-Teams die klaar staan voor de volgende wedstrijd terugsturen naar de kleedkamer;

-Overleg met de scheidsrechter wie de 2 minutenstraffen en gele kaarten bijhoudt;

-Spelers die 2 minuten hebben gekregen, het veld weer insturen als er 2 minuten verlopen zijn. De 2 minutenstraf gaat pas in als de scheidsrechter de wedstrijd weer heeft ingefloten.

-Voor de E-jeugd wedstrijd de doelverkleiners ophangen (en na de wedstrijd weer netjes opruimen);

-In de ballentas (ligt achter het blauwe zeil op de muziekbox) zitten pennen, blanco scoreformulieren, wedstrijdkaartjes en een ehbo-doos.

 

         LET OP: IN DE SPORTHAL MAG NIET MET HARS GESPEELD WORDEN

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Let op deze wedstrijden worden op het veld gespeeld: 

 

Taken gastheer/gastvrouw 


-De afstandbediening voor electronisch scorebord ligt in handbalkast in wedstrijdsectariaat. Deze mag aan coach hv Kleine sluis gegeven worden die regelt dat iemand dit gaat doen (geen taak van gastvrouw-heer);

-Bij wedstrijden van de E-jeugd de doelverkleiners in de doelen ophangen, deze hangen aan de zijkant van het veld. Na de wedstrijden weer opruimen;

-Opletten of de scheidsrechter aanwezig is, zo niet deze bellen contact opnemen met de scheidsrechtercoördinator (Sonja Brasser)  Deze is niet altijd aanwezig op het complex, maar wel telefonisch te bereikbaar;

-Voor aanvang van de wedstrijd informeren of de coaches en scheidsrechter(s) koffie of thee willen. De verstrekte consumpties, uitgezonderd de limonade, noteren op het daarvoor bestemde formulier;

-Zorgen dat de limonade in de rust van de wedstrijden en koffie of thee voor de coaches in de kleedkamer staat. Kijk even hoeveel spelers er per team aanwezig zijn zodat je weet hoeveel limonade je moet maken. Na de rust de lege bekertjes weer opruimen uit de kleedkamers;

-Hand- en spandiensten verrichten achter de bar in de kantine, de kantinedienst zal je hierover informeren (alleen voor 16 jaar en ouder)

-De handbalkleedkamers en buitendeur naar het veld toe afsluiten (sleutel zit aan bos 25 en deze hangt in het wedstrijdsecretariaat);

-In geval dat de voetbal eerder stopt, alle deuren afsluiten, lichten uit en dubbele deur (gang naar kleedkamers) afsluiten en balk erop;

-Het is niet de bedoeling dat het gehele complex wordt afgesloten door de gastheren/-vrouwen, dit doet de kantinedienst of een bestuursdienst.;

De coaches zorgen ervoor dat de kleedkamers netjes achterlaten worden; prullenbakken legen in de afvalbak in de gang.

 


 

 

 

  • Bestuur
  • Aanmelden / afmelden
  • Teams
  • Programma
  • Trainingstijden
  • Uitslagen
  • Indeling gastheer en -vrouw / zaaldienst
  • Activiteiten
  • Telefoonnrs. coaches/trainers
  • Hyacintenactie
  • De vrienden van Kleine Sluis handbal
  • Ziekenboeg
  • Vacatures
  • Ereleden
  • Maatschappelijke stage
  • Spelregelbewijs
  • Sportiviteit en Respect
  • Kanjers in de Sport
  • Sponsors
  • Spelregels

© 2012 - 2023
Sportvereniging Kleine Sluis

privacy verklaring
/svkleinesluis @svkleinesluis
Deze website is ontwikkeld door
Logo Innovine